s...

s...
...

Sunday 22 August 2010

sedikit petikan utusan ayah buat yal yang saya nak share....
 
yal-kedua dr kanan ;)
 
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  
"salam,baru balik balik sembahyang tarawih. emak pun pergi sembahyang dgn ayah. terasa cepat sekali sembahyang terawih kali ini. masa sembahyang sentiasa teringat pada yar. setiap saat......I cried..Ayah sentiasa berdoa supaya ayah diberi kekuatan fisikal dan mental untuk menghadapi dugaan dan pada masa yg sama ayah juga berdoa supaya yar diberi hidayah oleh Allah utk menjadi seorang yg beriman dan mempunyai kekuatan menghadapi segala kekusutan akahir-akhir ini.

Teringat  masa di Serdang dan SP dulu kita sama-sama pergi sembahyang di masjid dgn abang dan ifwat. lepas sembahyang pergi makan dan sembang-sembang di maulana. bagi ayah itu merupakan saat yg sangat membahgiakan. ayah bersyukur kpd Allah diatas kurnianya putera-putera yg berketerampilan, hormat kpd ibu bapa dan berpengetahuan. Balik rumah kita kumpul depan rumah dan sembang-sembang .............well it was so nice having all my children ALL around talking and telling all their experiences.

masih terdengar bacaan Al Quran yar semasa dibilik atas SP. Ayah bagi tau emak sedap bacaan yar macam qari kat tv. terbayang ayah sewaktu yar masih kecil dan membesar jadi dewasa sekarang. Kita sekeluarga menghadapi hari-hari yang sangat menyeronokkan. I really enjoy entertaining you and the others although i have some limitation. pd ayah you have all the qualities to be good individuals."

Harap abg yal kembali kpd abg yal yang dulu..
itu saje pesanan ifwat pada abg yg tercinta...

 

No comments:

Post a Comment